003 |
|
|
SZCZ 035 |
008 |
|
|
230801s2023####pl#a|||d#####|000#f#pol#c |
020 |
|
|
%z 9788382990614 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
080 |
# |
|
%a 821.111-93 |
090 |
1 |
|
%2 SZCZ 035 %a Prz IV %y Powieści przygodowe, kryminalne (od 15 lat) |
100 |
1 |
|
%a Jackson, Holly %d (1992- ) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Grzeczna dziewczynka musi zginąć / %c Holly Jackson ; [przekład Ernest Kacperski, Marta Lis]. |
246 |
3 |
# |
%i Tytuł oryginału: %a As good as dead |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Zielona Sowa, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 559, [1] strona : %b ilustracje ; %c 20 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Proza |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Młodzież |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
386 |
|
|
%m Przynależność kulturowa %a Literatura angielska |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a A Good Girl's Guide to Murder / Holly Jackson ; %v Tom 3 |
500 |
|
|
%a Stanowi część 3. cyklu, część 1. pt.: Przewodnik po zbrodni według grzecznej dziewczynki, część 2. pt.: Grzeczna dziewczynka zepsuta krew. |
500 |
|
|
%a W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Detektywi amatorzy |
650 |
|
9 |
%a Nastolatki |
650 |
|
9 |
%a Seryjni zabójcy |
650 |
|
9 |
%a Stalking |
650 |
|
9 |
%a Tajemnica |
651 |
|
9 |
%a Wielka Brytania |
655 |
|
9 |
%a Powieść |
655 |
|
9 |
%a Kryminał |
655 |
|
9 |
%a Literatura dla młodzieży |
700 |
1 |
# |
%a Kacperski, Ernest %d (1980- ). %e Tłumacz |
700 |
1 |
# |
%a Lis, Marta. %e Tłumacz |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo "Zielona Sowa". %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.mbp.szczecin.pl/integro/site/recorddetail/0603401433830 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-8299-061-4 (ponownie nadany ; oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 821.111-93 %y Literatura angielska dla dzieci |
981 |
1 |
|
%a 821.111-93 Prz IV |
990 |
|
|
%a #M-821 Lit. dla dzieci i młodzieży |